fbpx
Odbierz darmowy trening
TA STRONA WYKORZYSTUJE PLIKI COOKIE

Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.

DZIŚ DAMY WAM ODPOWIEDŹ JAK ŁATWO SCHUDNĄĆ. KONKRETY.

Po pierwsze raz na zawsze rozprawmy się z mitem, że można schudnąć z danej partii jak np. brzuch robiąc brzuszki czy nogi biegając czy robiąc przysiady. Niestety choćby skały umiały mówić to nie przeskoczymy genetyki oraz tego, że chudniemy od deficytu kalorycznego. Czyli jesz mniej niż spalasz. Nie ma na to wpływu co jesz, ale łatwiej jest schudnąć odżywiając się zdrowo i daje nam to dużo innych profitów, ale dziś nie będę się w to zagłębiać.

Podopieczna z trenerką Agnieszką


Wiem, że przyszliście tu po konkret, wiec Wam go dam.

Po pierwsze raz na zawsze rozprawmy się z mitem, że można schudnąć z danej partii jak np. brzuch robiąc brzuszki czy nogi biegając czy robiąc przysiady. Niestety choćby skały umiały mówić to nie przeskoczymy genetyki oraz tego, że chudniemy od deficytu kalorycznego.

JAK SCHUDNĄĆ PROSTO I PRAWIE BEZ WYSIŁKU:

  1. Wysypiaj się. 7-9h jakościowego snu. Jeżeli nie możesz tego poprawić 2 miesięczne dziecko daje popalić omiń ten punkt, nie przeskoczysz rzeczywistości.
  2. Zwiększ liczbę kroków. Norma to 10 tysięcy plus minus. Zainstaluj aplikacje sprawdź ile robisz i zwiększ liczbę kroków o 1 tysiąc aż dobijesz do 10 tysięcy lub jak masz chęć może to być nawet 15 tysięcy. Kroki to nie tylko spalone kalorie, ale tez odstresowanie i odpoczynek. Pomyśl, że codziennie uda Ci się wyjść na spacer czy życie nie byłoby lepsze i forma przy tym też, same plusy – ZERO minusów.
  3. Pij Halina tę wodę. Nie lubisz wodę pij gazowana. Pij herbatę. Dorzuć cytrynę. Kub nowy bidon. (to zawsze motywuje) Ważna rzecz która na pewno Ci pomoże w tym to postawienie każdego ranka butelki wody/dzbanka pełnego wody tak żebyś wiedziała ile jeszcze przed Tobą.
  4. Usystematyzuj posiłki. Nie, nie musisz jeść 5, najlepiej 3-4. Jeżeli jesz 2 to też to zaplanuj i jedz o podobnych porach każdego dnia.
  5. Jedz jak jesteś głodna a nie jak Ci się nudzi, jesteś zła, szczęśliwa i inne zajadanie emocji. Ten punkt wydaje mi się kluczowy, bo bardzo dużo zaburzeń odżywiania wynika z tego, że jemy, bo chcemy sobie poprawić humor a nie zaspokajać głód.
  6. Jedz 80% zdrowych posiłków. Ciężko uwierzyć, ale każdy czasem je niezdrowo jak zjesz jedno ciastko to głowa Ci nie odpadnie, jeżeli jesz zdrowo cały dzień. Lepiej jedno jak masz ochotę, niż w weekend jeść wszystko co popadnie. Masz mieć przyjemną dietę, a nie się katować.
  7. TRENUJ. Znajdź aktywność którą lubisz, albo chociaż taką od której na samą myśl nie robi Ci się niedobrze (wiem jak jest czasem nie ma takiej która sprawia nam przyjemność i to jest okey)  i  jest większym wysiłkiem niż spacer – wykonuj 1-4x w tygodniu.